life is life

min första elevensval dag var inte precis som jag hade tänkt mig.
vi var då på arenan, skulle egentligen ta med mig picknick men hann inte så tog bara med mig en filt.
jag hade siktat in mig på vackert väder men icket, när jag kom dit var det mulet och blåsigt och kallt, så den första tiden låg jag med martins jacka under tre filtar med en halsduk lindan runt om mig, så kallt var det! men sen kom solen, ett litet tag, och sen blev det mulet igen, och sen kom solen, och så pågick det hela dagen.
jag och martin gick och käkade lunch buffén på chilichili, det var mumma!
sen hade vi det trevligt resten av tiden.

när jag kom hem så gjorde jag mig lite mat, sen ringde eleonor så pratade med henne ett tag.
mormor har bokat en tid hos mona så jag kan toppa håret och eventuellt färga det om hon kan få håret i den färg jag vill ha, annars så ska jag gå till en frisör salong och be dom fixa den åt mig, meeeen, pengarna börjar ta slut.. så barnbidraget är alldeles strax slut  och det känns inte bra.. men en positiv sak är att min sparkonservburk börjar bli full, undra hur mycket pengar som är där i? hoppas på några hundra : )
nu ska jag städa och sen ta mig en dusch!



I tried and then some more
Instead of dragging the both of us down
Divide separate ways
It's never easy this way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0