long walk home

skrev ingenting igår för det var något konstigt med min blogg..
så jag skriver idag istället!

var på alder med skolan igår, eldade och hade trevligt.
jag och sanna bestämde oss för att bada sen i slutet av dagen, det var askallt men roligt, haha =)
sen skjutsade sanna mig till stan och där gick vi och kollade runt i affärer!
jag köpte en ny sparkonservburk, haha.
sen gick jag till kicks och där köpte jag en ny mascara, får hoppas att den är lika bra som dom säger i reklamen!

sen när jag kom hem så storstädade vi lägenheten.. när vi var färdiga var jag för trött för att ta itu med bombnedslaget i mitt rum..
låg och såg på simpsons mest hela kvällen, men sen bestämde jag mig göra en pedikyr, så jag hade fotbad och fotmask osv..
mina fötter är lena och som nya nu :D

idag steg jag upp vid åtta, gjorde mig iordning åsånt.
skulle till nå ställe med skolan idag igen.. men då ringer annso och säger att jag är elevskyddsombud och vi ska ha någon intervju och en massa skit.. och jag vet ingenting! jag vet inte ens vad det innerbär att vara ett elevskyddsombud, jag har bara varit på ett möte och då var jag så trött så jag kommer knappt ihåg något.... usch vad sur jag är..

nu är jag på pappas jobb för han ska skjutsa mig till skolan sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0