morrn!

jag´, eleonor och pappa satt och pratade till halv tolv igår.
hade tänkt gå och lägga mig tidigare men då kom jag på att vi har elevenval-vecka, så idag ska jag bara ligga i gräset och slappa och ha picknick! kan det bli bättre?
och det bästa är att nästa vecka så slutar vi skolan, då är det sommarlooov.
tiden har gått jättefort men samtidigt, när jag tänker tillbaka, så har det gått ovanligt söligt.
vintern har ju pågått i evigheter, jag önskar att det kunde vara sommar lika länge!

nu ska jag göra iordning min picknick, haha, sen kanske jag ska gå till skolan, om min fot möjligtvis blivit bättre!

pusss

image40

Kommentarer
Postat av: S

Fin bild du la in!! Riktig sommrig ju. Nu får man äkta sommarkänslor, hihi =)

//S

2008-05-26 @ 08:33:29
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0