mors mor

trött som tusan idag!
skolan gick ganska fort idag ändå, det var skönt!
var aldrig med kristoffer efter skolan, jag var för trött och han skulle göra annat.
när jag kom hem så såg jag barnaskrik och jäkelskap, somnade en snabbis och sen kom pappa hem.
for till mormor sen och åt fisksoppa, det var gott : )
satte mig vid datorn och började fixa på nyhetsbevakningen, nu får jag hoppas att det kommer gå bra imorgon, jag vill verkligen få ett vg i so, så då måste jag kämpa lite..
martin kom till mormor en sväng och gjorde mig sällskap. jag blev hungrig och tog mig lite att äta, blev lixom aldrig mätt efter middagen. Josefine fuskade och tog en bulla men jag höll mig och det är jag stolt över, inget fusk här inte!
nu sitter jag och tittar på kläder, har hittat två jättebra hemsidor med jättefina kläder och jättebra priser!
www.chicy.se
www.forever21.com
ska beställa något där ifrån tror jag =)
nu ska jag titta vidare och sen blir det sängen faktiskt, nu ska jag lägga mig i tid! Har sagt det varje kväll men jag måste sova ut nu..

pussss

image28


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0