Regina Spektor - Samson

Så var det morgon igen, imorgon är det äntligen fredag!
Klockan halv nio idag så har jag pianolektion, så jag måste svänga förbi skolan en sväng innan jag kan börja jobba! Det känns ganska hemskt att fara tillbaka till skolan, är så grymt less på den, i veckan ska tydligen alla inlämningsuppgifter vara inne, jättttttteeekuuul.... aja, tur att det snart är skolavslutning i alla fall!

Till sist... jag tycker alla borde lyssna på Regina Spektor - Samson.. Jätti bra är den! Jag lägger ut videon här, men den låter inte likadant som inspelningsversionen, tror jag i alla fall? Men jag föreslår att man lyssnar på den inspelade versionen, eller vad det nu heter (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0