summerfeelings

var på arenan idag med skolan, och det var så skööönt! solen bara gassade hela dagen (:
låg först och vilade, sen snurrade vi och kastade freesbe och tog en massa kort.
jag, lovan, martin och sanna åt på chilichili  på lunchen, yuum.

sen for jag och sanna till björknässkolan för att låna en bok som jag verkligen behöver.. men då hade som stängt biblioteket idag och imorgon så nu har jag ingen chans att kunna göra färdigt bokrecesionen.. blir väl ig i engelska tack vare det..

fick sluta tidigare idag iaf eftersom att jag ville följa med när josefine och macke skulle kolla på en lägenhet..
fick först sitta och vänta på killen som skulle visa oss lägenheten i en kvar typ för han glömde bort tiden..
men lägenheten var jättefin, det var det verkligen. =)
får se om dom flyttar dit eller inte..

for till retrocafé efter vi kollat på lägenheten, sen for jag hem och har övat på min låt jätte länge nu.. och nu är det bara en timma kvar tills jag ska vara där borta.. GAAH!
ska gå och duscha och göra mig iordning nu i alla fall.

psuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0