Teddy Geiger - Try Too Hard

sov hos mamma igår, först åt vi middag hos mormor, jag, mamma och josefine, det var trevlansss! sen for vi hem till mamma, jag såg på en film och sen somnade jag, var riktigt trött..

pappa försov sig i morse, for till jobbet kring åtta. Satte på ventilationen på guldfisken, och sen skulle jag och josefine olja altanen, och just när pappa hade öppnat burkarna så ringde eleonor och sa att pauline var sjuk, så då fick jag och josefine sluta för dagen och övergå till barnvakt istället.

For och hämtade sjuklingen på dagis, hon var ganska hängig, men det gick över så fort vi kom in i lägenheten. Åt nyss lunch och snart ska jag ut på stan och köpa en present åt martin som fyller år imorgon, : )

Måste göra färdigt NO-uppgiften, börja fixa med nyhetsbevakningen och göra en utvärdering av praoen. Skola på måndag igen, sssuuuckkkk... Aja, vanlig skolvecka nästa vecka och veckan efter det så är det elevensval-vecka, och sen är det skolavslutning, yummmiiee!

Ikväll blir det att vara barnvakt åt barnen, samma sak imorgon också, har saknat dom <3

btw, jag håller på att redigera om min stilmall, kmr ha såhär tillsvidare, men kommer nog göra om den snart, tihi.

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0