"vi är trött på für elise"

andra avenyn, det är så jävla bra!
sista avsnittet den här säsongen på tisdag.. buhuh :/

Det hände en ganska märklig sak ikväll..
våra grannar kom hit och sa till pappa;
"vi är trött på für elise"
, dom syftade på mitt pianospelande. Och dom berättade att jag spelade dygnet runt.. det var ganska konstigt för i sånafall så har jag spelat i sömnen? Sen sa dom att jag ska sluta spela piano för nu var dom less.
Men jag ta och säga en sak, nu är JAG less. Dom har klagat på att vi har levit om enda sen vi flyttade in hit, dom har till och med kommit hit och klagat över att min farmor har snarkat när hon sov i min syrras rum som är längst bort i lägenheten. Jag förstår ingenting, hur orkar dom klaga över allt? Det är en viss skillnad mellan våra förra grannar och våra nya, dom förra klagade aldrig trots att dom faktiskt borde ha gjort det så mycket som vi levde om, och dom grannarna vi har nu, ja dom klagar även om vi knappt lever om någonting? Man får spela musik osv tills klockan 22.00, och jag spelar aldrig efter 22.00, det kanske har hänt någon gång att jag har spelat lite senare men inte många gånger.
Men vad ska man göra?
Jag tänker fortsätta spela für elise tills vi flyttar här ifrån som vi ska göra till hösten, då flyttar vi till ett hus, och då  kan ingen klaga!
Punkt slut.

image26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0