we are the world

I kalix.. körde jag bil! Jag var faktiskt jätteduktig sa eleonor och pappa, det var första ggn jag körde och det gick jättebra, fick inte motorstopp en enda gång! =)

For inte på skolan igår, kände mig lite risig..
Hämtade barnen från skolan och sen for vi hem, köpte en familjepizza som var god, hehe!
Cissi ville sova hos oss så det fick hon, vi köpte godis och glass och bubbliz och hade det trevligt. Klockan 9 gick vi till mamma, vi skulle överraska henne när hon kom hem från turkiet.. vi gömde oss direkt, eftersom att josefine sa att dom skulle komma vilken sekund som helst, men nej.. vi satt på våra gömställen i 45 minuter, josefine satt bakom en dörr, cissi låg först under ett täcke på golvet och sen under skrivbordet, själv satt jag intryckt i en garderob. myyyys!
När dom kom så skrämde jag dom, haha det var kul.
Fick presenter av mamma, en liten bag, ett par tofflor, ett linne och en lång ed hardy t-shirt som var skitsnygg!
sen for vi hem och spelade mariokart och såg på film.

Vaknade halv nio av att josefine väckte mig och sa att jag hade slagit henne typ tre ggr i sömnen så hon började blöda näsblod.. jag är elak i sömnen! Först har jag sparkat henne i naveln och nu slår jag henne, måste sluta sova hos henne, haha!

Steg upp nio och duschade.
Tio for vi till piteå och för att gratta Mattisen.
Frida hade gjort en massa go-fika, hon är ju bäst på det!
lekte en massvis med barnen i lekparken och det var kul! (=
For hem fyra timmar senare, svängde in i luleå och där hittade jag mig ett par jättefina skor! är jättenöjd över mitt köp!
Stannade till på Ica Maxi också och köpte morsdags present, en bok och en blombukett.

Sen bar det av till Eleonor. Jag och Cissi tog med Sirre (hamstern) ut i det gröna, han gillar gräs! Haha.
Sen for vi hem och nu sitter jag här, ska vara barnvakt åt alla barnen ikväll för Eleonor och pappa ska på grillfest och josefine ska sova hos mamma.

Over and oooouuutttt..

image30

Kommentarer
Postat av: josefine

jag sov förfan inte alls hos mamma, var också barnvakt.

2008-05-25 @ 10:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0