Coldplay - Clocks

Jag ska ändra mig, jag ska bli duktig.
Jag ska gå och lägga mig tidigt, sluta slösa pengar, börja äta nyttigt, röra på mig, göra mina arbeten/läxor i tid osv.
Har sagt det miljontals gånger förut men det har gått dåligt i alla fall. Som idag, jag bestämde mig för att göra lite svenska arbete, gå och lägga mig halv tio och läsa koranen ett litet tag och sen sova, typ tio. Se hur bra det gick? Inte speciellt bra nej..
Men jag ska försöka iaf. På måndag.

Anyway, idag har det varit ungefär samma sak som alla andra dagar på jobbet, ganska lugnt i början, diska lite, göra i ordning och ta det lugnt, stress från 11.00-13.00, lugnt från 13.30, helt slutkörd 15.00, fara hem 15.30, äta middag 16.00, vara trött och lata mig, sitta vid datorn, 19.30 se på vänner, 20.00 se på simpsons, 20.30 se på family guy, 21.00 sitta framför datorn.
Jag har ett väldigt spännande liv! Naaaat..
Aja, men får väl skylla på att jag är jävligt trött efter jobbet så då orkar jag ingenting.
Har megaont i magen, går tydligen magsjuka nu, lucaz har spytt och då får jag akta mig. Har känt att det ¨har varit lite dåligt i magen så får väl se. Med min tur så lär jag ju få det (Y).

Nu ska jag dra mig ifrån datorn och sen sova, jag har en lång diskande dag att se fram emot.
Pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0