For everything you do

Har haft väääärldens ondaste i magen just nu, och har haft det hela dagen typ.
Annars har det varit ganska okej ändå. Efter skolan for jag, Martin, Gabbi och Sanna iväg på stan för att köpa halloween saker. Stora makaroner, köttbullar, röd, grön & gul karamellfärg, typ kryp, ballonger, serpentiner, ljus, pumpa, spindelnät osv, blev ändå bara 129 kronor var så det var ju ganska bra tycker jag, tehe.
Nu är jag hemma, ska iväg till Luleå med sis och Fanny på en estetkonsert, om jag inte har alldeles för ont i magen vill säga..
Längtar tills imorrn, lov och halloweenkalas ;)
Nu ska jag nog måla lite och se på OTH.
Pusssss!


Målade igår, blev inte så jättenöjd med heller inte så jätteonöjd eftersom att det var första gången jag målade på typ 5 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0