Jakten på soulen

For till Luleå klockan sex med Fanny och Josefine i alla fall... hon tvingade mig trots att min mage ville dö. Men det var faktiskt väldigt bra och roligt måste jag säga, så jag ångrar ju inte att jag for dit. Men var inte på mitt bästa humör då pga magen, meeeen det blev bättre när dom sjöng åsånt.

Imorgon på skolan ska vi som är i nian den här veckan ha ett halloweendisco för fritidsbarnen då, blir väl ganska kul ändå, även om vi kommer sluta senare då, men men.. När jag kommer hem ska jag städa massor tills mina vänner kommer, sen ska vi laga ihop maten och ha trevlansss.. Hoppas Sanna och Gabbi får sova över, annars blir det inge roligt alls faktiskt, buhu.
Aja, puss!



Bilder från ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0