Lights go out and I can't be saved

Ingen prao den här veckan då, så jag är tillbaka till skolan. Det är bara 6 stycken i klassen som inte är på prao den här veckan och det är väldigt skönt!
Slutade efter lunch idag, så efter skolan for jag, Martin, Sanna och Gabbi iväg till stan för att göra en uppgift, men Martin och Sanna lämnade mig och Gabbi så då var vi lite busiga och dissade dom resten av dagen, hehe.
När vi hade gjort färdigt uppgifterna så for jag hem och började spela The Sims, som jag oturligt nog tycker är världens roligaste, börjar tro att jag är beroende.

För några dagar sedan fick jag reda på att jag har fått en tid i Linköping för en gånganalys, sen när jag har gjort den som hoppas jag att dom kommer överens om vilken operation jag ska få göra. Ganska jobbigt att dom inte kan komma överens, men that's life.
Aja, nu är klockan mycket, ska sätta på vänner säsong nio som jag ännu inte har sett faktiskt, sen sova.
Pusss


En höstbild, ganska skabbig men whatever!


Kommentarer
Postat av: amanda

jag tycker faktist den var himlans fin :) thihit.. miss u<3 hoppas det går bra i linköping också :)

2008-10-22 @ 16:01:17
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0