Scary movie

Halloweenfestligt igår, teheh. Var väldigt kul måste jag säga (:
Vi åt stora makaroner och köttbullar. Makaronerna var typ gröna och röda och köttbullarna var röd -och grön prickiga, bålen var typ mörkbrun, smarrigt! Haha.
Vi åt och hade lite smådamp, sen såg vi på The Amityville horror, Sanna höll på att skita ner sig av rädsla, haha fan vad kul det var.
Jag satt och åt sån här pumpa-klubba med sånt här sockersurtgrejs i pumpan som jag höll i handen, och då helt plötsligt hände det något läskigt i filmen så Sanna blev så rädd att hon tog min hand och skakade den upp och ner så att typ allt for ut ur burken på golvet och i sängen, haha.
Sen ville inte Sanna se någon mer skräckis så då såg vi Mamma Mia. Gabbi for hem halv ett och Sanna for klockan ett.
Martin sov här så vi pratade ett litet tag och sen såg vi på OTH, gamla avsnitt och sen somnade vi :)
Väldigt kul kväll iaf (: tack! <3


Ganska läskiga :o haha!


Hade även ett litet Halloweendisco för fritidsbarnen på skolan. Och jag måste erkänna att jag såg typ jätte läskig ut :o Alla barnen var rädda för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0