Städning! (Y)

Ska berätta om gårdagen;
Först var jag med Amanda på stan och shoppade åså, fick med mig:
En kofta
Trosor
Vantar
Nagellack
Mascara
Hårfärg
Rosabandet
Ganska bra shoppingdag med andra ord, förutom att jag skulle behövt köpa mer kläder.
Efter vi hade shoppat lite så gick vi hem till mig och pratade, sen bestämde vi att vi skulle färga mitt hår.
Det skulle bli mörkblond, för jag hade tänkt ha som mörkblond ett tag, sen göra slingor i det så det inte ser på fejkat ut.
Det stod till och med blond på färgen men den såg mörkblond ut. Men gissa vilken färg det blev? Jo brun! Haha, ganska konstigt. Aja, det blev inte så dåligt tycker jag faktiskt. Fint med brunt på vintern, dessutom var det bara en intensivtoning, så färgen kommer rinna ut eftersom.

Klockan åtta for jag iväg till Gabbi. Vi gick iväg till Godisarenan för att hyra en film, och då kom jag på en ganska rolig idé, "vi har halloweenkalas!!!!". Så det hade vi, jag, Gabbi och Martin. Vi köpte pumpaklubbor, döskalleklubba, grön läsk, svarta&vita ballonger, fejktatueringar och hyrde saw 4 och en annan komedifilm. Hehe.
Vi hade allmänt kul och dansade och hoppade omkring och klädde ut oss till emosar eller nått liknande.
Sen såg vi saw 4 som var ganska bra men inte speciellt läskig, mest äcklig och ibland spännande.
Sen såg vi en sjuuuuuuk film! Det handlade om en 12 årig flicka som ville bli gravid och en massa skitsaker, och när hon blev det så tvingades hon till abort men det hände något under aborten så dom var tvungen  att ta bort livmodern och blablabla, men hon visste inte om det så hon rymde hemifrån och försökte bli gravid med massa människor och sen gick hon vilse och en massa skitkonstiga grejer, fattade verkligen ingenting. Och dom bytte personer hela tiden, alltså det handlade om en flicka som hette Aviva, ena sekunden var hon neger, vit tjockis, vit smalmänniska, vit gammal tant, tjocktjock neger osv. Askonstigt! Garva iaf åt den så det var ju bra.

Nu har vi städat jag och sis, det blidde asfint! :) Tihih.
Puss&Kram


Jag och min sockerkaka :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0