T.I. ft Rihanna - Live Your Life



Somnade tidigt igår och det var skööönt..
Hade väldigt roligt igår, Sanna fyllde ju år för massor med veckor sen, men har inte haft pengar till att köpa en present till henne, men äntligen hade jag pengar!
Det blev att köpa en tårta med en bild på mig och Sanna på, assnygg var den, men kanske inte världens godaste, men ändå god. Eftersom att det var Sanna jag grattade fick jag köpa en kladdkaka också, för hon äter ju som en häst, och nästan hela tårtan tog slut och hela kladdkakan gick åt, trots att det bara var jag, Martin och Sanna som åt. Haha, ganska kul ändå.

Och idag har det varit en vanlig dag, inte speciellt kul. Skönt med fredag i alla fall! Tiden går ju typ asfort nu för tiden, fyller år om lite mer än en vecka, tjoho!
Aja, nu väntar jag på att Gabbi ska komma :)
Imorrn kommer Amanda, yey <3

Aja, nu ska jag väl göra nått.. hehe.
Pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0