världens sämsta bloggare

är jag!
Fy på mig.

Ska väl ta och berätta att jag och Lovan praoar på hantverksrestaurangen den här veckan, och det är jättekul! Visserligen får vi typ bara städa och diska men det är som ändå kul, vi har blivit skitduktiga på att diska faktiskt, så då blir det som roligt.
Igår fick vi till och med lära en ny kille som skulle börja jobba i disken hur man gjorde. Han var ganska konstig, vi kallar han diskarpojken, han gjorde så att allt blev jättestressigt och vi låg efter. Men idag gick det väldigt bra för då var inte han där, ha-ha!
Jobbar mest med Tanya, som är min förra granne. Hon borde inte gilla mig, men jag tror hon gör det ändå... får jag hoppas? hehe.

Anyway, fyllde år i måndags. Hade kalas hos mamma i söndags och då fick jag en resväska, en jacka, pengar, kuddar, en tröja, presentkort på SeeMe, ljus, pengar på mobilen. Och i måndags fick jag ett macro-objektiv, ett stativ och en fjärrkontroll till kameran! Skitbra presenter, teheh!

Nu ska jag typ göra mig i ordning och läsa koranen, väääääldigt roligt, not.
Puss&Kram


Coldplay - Trouble

Älskar coldplay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0