We have something to believe in again

Idag försov jag mig, men jag var väldigt snabb för jag kom i tid till skolan.
Var en ganska skön dag idag på skolan, hade bild, sen gympa och efter lunch så höll vi på att fixa med ett litet halloweendisco vi ska ha för dom som går på fritids.
Efter skolan så var jag med Sanna, vi gungade på en jätterolig gunga, haha. Sen gick vi till DollarStore, letade efter halloweenkostymer, eftersom vi ska ha ett litet halloweenkalas på fredag, jag, Sanna, Martin och Gabbi, mys. Fanns bara barngrejer, men jag testade en klänning, haha, såg ganska mobbad ut men men.
Sanna köpte godis och sen for vi till Lek & Hobby. Vi köpte utklädningskläder, Sanna köpte en lila kostym med leopardgrejs på och en väldigt snygg hatt, haha, och jag köpte en röd klänning med leopardgrejs och en hatt. På fredag kommer Sanna se ut som en tjock slibbig hallick och jag kommer se ut som en prostituerad, gravid slibbig människa, och vi kommer vara gifta, ganska läskigt, huh? Haha!

Har inte gjort så speciellt mycket mer idag, tog nyss en dusch och nu ska jag nog sova, äntligen lägga mig i tid så jag inte är stendöd på morgonen.
Pusss


Ett litet smakprov, hehe!

Kommentarer
Postat av: SANNA FOSHO

haha vi är såå coola!!! ;-) fan vad snygga vi kmr va, vi måste sminka oss helt fränt också! ;D hahaha puss puss löve you gömman <333

2008-10-21 @ 23:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0