Goo Goo Dolls - Iris

Idag försov jag mig! Ställde mitt alarm först på kvart i 6 och sen alla andra alarm kring den tiden, men jag znoosade till 20 över åtta då jag tittade vad klockan var. Gissa om jag fick panik?
Fick skynda mig att klä på mig och sätta i linserna och sen cykla till skolan. Kom 10 minuter försent men det var ju ändå inte så jättefarligt med tanke på vilken tid jag vaknade.
Skolan var tröttsam som vanligt, vilket aldrig är kul. Längsta dagen var idag så jag slutade 20 i 4.
Direkt efter skolan for jag hem, och sen slet Josefine ut mig till Bokia. Där köpte vi ritblock till barnen så dom skulle få nå kul att göra.

Jag är hur trött som helst trots att jag sov så länge... huvva..
Martin och jag har fortfarande inte fått tag i någon praoplats, och det suuuuuger...
Aja, nu ska jag äta paj!

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0