Jobb

Har varit ute med Martin nu ett tag och försökt hitta praoplats men det har inte gått så jättebra kan man säga..
Dyleke hade redan tagit emot praoelever under vecka 42-43, så det sket sig. Sen gick vi till Panelen, men dom hade också tagit in en, så då fortsatte vi till M:S Bränna, där kanske vi får en praoplats men vet inte om jag är riktigt på. Alltså det hade varit kul att jobba i en restaurang, men det verkar roligare att jobba på Opalen tillexempel. Hålla på med bakelser osv, det är mer min grej, dock inte Martins grej.. Men jag får se om jag ska försöka fixa en praoplats på Opalen istället eller om jag är med Martin på Bränna.

I alla fall, jag har ett problem.. Jag behöver verkligen ett jobb! Jag vill tjäna pengar och jobba. Men det är fan omöjligt att hitta ett jobb för någon i min ålder här i Boden. Är det någon som kan ge ett tips på ett jobb?

Jaja. Nu ska jag nog spela lite piano, sen ska jag fortsätta leta efter praoplats...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0