Lisa Nilsson - Handens fem fingrar

Vilken svordom använder du mest? fan, jävla
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? typ, 6, 10 över 6, 20 över, halv, osv..
Var köper du dina matvaror ifrån? coop
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En studio och kameragrejor, om jag vann mycket pengar asså.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? jaa!
När var senast någon stötte på dig? öhm.. ingen aning
Vad åt du till middag senast? fiskpinnar och potatis, hihi
Kan du vissla? jaa
Tittade du på tecknat när du var liten? jaaa
Äger du några popband t-shirts? jag tror inte det?
När flög du senast? Förra året i oktober, är flygrädd sen dess
Pratar du några andra språk? engelska
Har du gråtit offentligt? Jepp
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? jaa
Vad har du med dig in på bion? popcorn, vishy/blue keld och pimpim, oftast
Vad har du för väder? kallt
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? går inte på gymnasiet ännu
När sov du senast på golvet? haha kmr inte ihåg
Gillar du din boendesituation? ibland
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? typ, 17. haha!
Är dina dagar fullbokade och stressiga? ibland
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? asså, inte i trubbel
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 15, bara 15 dagar kvar, hihi.
Tror du på liv på andra planeter? hmm, jo...
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? säger inte så mycket
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? näe är höjdrädd
Tycker du om att krama folk? jaaa hihi
Äger du en digitalkamera? jo, eller en systemkamera men det är ju en digitalkamera?
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? öhm, Evelina som var med i idol förra året, asså mamma tyckte jag var lik henne och nån mer tyckte också det.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ibland, men dom brukar oftast ringa
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej, men skulle vilja bli vegetarian
Är du mörkrädd? jaa, tss
Tre saker du alltid har med dig? mobilen, nycklarna och handväskan, oftast iaf.
Hur bor du: I stan i lägenhet, men snart i svartlå i ett stort hus
Brukar du komma i tid: jag är väldigt dålig på det men har ändå blivit bättre
Hur lång är du: 150 cm, haha.
Kan du laga mat: Jajomen
Vad jobbar du med/pluggar du: Går skola
Vad har du på dig just nu: Shorts, t-shirt, bh, trosor 
Har du någon fobi: småkryp typ.
Hade du en bra kväll igår: tråkig men det var ganska skönt
Vilket är ditt senaste inköp: godis
Din favoritdryck på morgonen: vatten
Var fick du dina senaste pengar ifrån: barnbidraget
Har du sovit i din egen säng inatt: näe i systers
Vad hade du sönder senast: kommer inte ihåg
Vem snackade du med senast: syster
Varm favoritdricka: varmakoppen och latte
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vishy, ramlösa, bubbelvatten helt enkelt! :)
Alkoholhaltig favoritdricka: cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: hm.. i somras tror jag
Saknar du någon just nu: joo
Vad ska man göra för att få dig irriterad: det beror på vilket humör jag är på, är jag glad blir jag inte irriterad så lätt men om jag är på dåligt humör kan jag bli irriterad bara på att någon andas
Någon jag stör mig på: Erik
Intressen: Sjunga, spela piano, fota, skissa, se på film, heh.
senaste person du kramade: Pauline
Senaste person du ringde: Martin tror jag
Senaste person som ringde dig: Syster
Vad drack du senast: saft
Vill du ha barn: jaaaaaaaaaaaaaaaa!
Längtar du till din nästa födelsedag: tehehe jooo
Har rakat dina ben någon gång: massor
Är du sugen på något nu: näe inte just nu, ramlösa kanske
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: dricker inte kaffe varje dag, men nån gång i veckan
Använder du hudkräm: ibland
Attraheras du av män med skägg: hehe nää, eller det beror väl på?
Micro-pop eller poppa själv: Micro
Brukar du baka: ibland, det är kul!
Röstade du i det senaste valet: nope, inte 18
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: skulle vilja byta ut en massa saker men det finns många saker som jag aldrig skulle vilja ändra på.
Vilken låt lyssnade du senast på: Lisa Nilsson - Handens fem fingrar
Har någon annan sovit i din säng inatt: lucaz & cissi
Vad tycker du är äckligt: sill tillexempel
Har du pengar på mobilen: nej, men gratis sms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0