Nu är det länge sen sist..

Har inte bloggat på ett bra tag nu.. har nog inte orkar helt enkelt.
Idag var det skolfoto i alla fall.. vet inte hur det blev, som vanligt skulle jag tro. Orkade inte bry mig så jätte mycket! :)
När skolan var slut så for jag hem och såg på vänner, råkade somna och vaknade av att min pappa kom in och väckte mig och sa att klockan var åtta på kvällen. Först trodde jag att jag hade sovit en hel dag + en hel natt, men så var det inte. Pappa och syster hade börjat undra vars jag var efter dom hade ätit middag och jag hade inte kommit ut från rummet, tillslut började dom ringa men jag hade slut batteri på min mobil, så då blev dom jätteoroliga och började ringa typ hela stan och sa att jag var försvunnen, dom tänkte nämligen inte på att titta i mitt rum och se om jag var där, haha. Gaaaanska osmart. I alla fall så upptäckte dom mig sovandes i mitt rum!
Såg nyss The perfect man med syster, har pratat om huset som vi nu har köpt.. längtar tills vi flyttar in :)
Ha det bra!
Pusss


Kommentarer
Postat av: krhnke

Dags att dra igång igen då.

2008-09-04 @ 00:22:39
URL: http://metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0