skärpning!!!

har inte varit så jättebra på att blogga på den senaste tiden, menmen...
i helgen har jag varit och sett Mamma Mia på bio - igen med syster, johanna och stina, sen for vi hem till oss och spelade galen panna, haha.
Resten av helgen har jag och sis sett på one tree hill, i'm looooving it!
Igår var det precis en månad kvar tills jag fyller år, wehoo eller nå. Kidsen är här nu, vi har käkat pizza och lekt med pappas leksakshellekopter, min pappa är ju som han är och det är ju alltid bra, hehe! :)
Imorgon är det skola igen och jag är redan less, aja, det är väl ca 40 dagar kvar till höstlovet, ca 96 dagar kvar tills jullovet, ca 158 dagar kvar tills sporlovet och 179 dagar till påsklovet och ca 100000000 dagar kvar tills sommarlovet, så det är bara att hålla ut, jag har många dagar att se fram emot.
Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0