a day to be alone


Idag har jag inte gjort mycket alls. När jag vaknade på morgonen hade jag så sjukt ont i ryggen och hade jättesvårt att stödja på benen. Så efter frukosten bestämde jag mig för att stanna på hotellet, om jag skulle orka med att se the voice ikväll. Så josefine och mamma drog iväg på stan och shoppa lite och wille och ola drog iväg till grönalund. Har bara sovit och sett tv idag och haft ont i hela kroppen nästan, känner mig som en gamling, haha. Josefine och mamma kom tillbaka för en timma sen så då följde jag dom en sväng på shoppingcentret nedanför hotellet. Fynda ett par vita jeansleggins för 50:- :) Sen orkade jag inge mer så nu ligger jag på hotellrummet och hoppas på att bli bättre tills ikväll så jag inte missar the voice. Josefine kom precis upp till hotellrummet, så nu ska jag blunda.. (Bild på hur håret blev efter klippning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0