African Queeeeeeeeen

Mamma ringde mig för ett tag sen och sa en väldigt uppmuntrande sak sådär i nattmössan.
Resan är bokad nu!
Blir att fara till... hm... Kap Verde(?) tror jag det heter, haha, som ligger i Afrika, är någon ö iaf. Och jag längtar nu alltså!
Kommer bli askul att fara dit tror jag ;) blir där i 8 dagar, far den 27 december. Så, firar nyår där också.

Annars då.. Lk i helgen, var helt okej! :) Sov hos Tess fredag och lördag, sen på söndag for vi hem till Svartlå igen.
Såg på film, åt mousse, pratade mm :) <333
For med pappa in till stan halv 7 i morse, slitet och tröttsamt men ja, jag har saker att göra här i stan så fick följa med. Ska hämta ut pengar på banken och sen ska jag köra hem min moppe till Svartlå.

aja.. ska kanske trippa iväg till mamma och äta lite mat, så jag överlever dagen.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Spännande

2009-08-04 @ 18:33:25
URL: http://essatjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0