anyplace is better

idag for vi som vanligt in till stan på morgonen, for till mamma och satt lite vid datorn åså. sen for jag till josefine och sov 2 timmar. efter de gick jag till tess på hennes lunch, hann inte träffa henne så länge eftersom att jag råkade sova lite för länge.. hon var inge glad på mig då :( haha!
var med gabbi ett litet tag efter det, var ute och prata ett tag, sen for vi hem till mamma så åt jag lite mat. for till coop sen och mötte tess, köpte b&j :') skulle egentligen fara till smycka och äta glass där som mamma sa, men då hade vi ju redan köpt en glass så vi satte oss och åt den och strax därefter ringde pappa och sa att han skulle komma och hämta oss :)
for och handlade på konsum, sen hem.
körde till brobäcken en sväng och tittade när barnen badade, sen fick barnen åka med tess på moppen vilket dom tyckte var jättekul ;-) hihi!
åt sen grillat som var myyyyycket gott! kött, pommes och beasås - yummiee...
hjälpte pappa lite med muren som han håller på att bygga, gick inte så bra för han, haha :)

for sen till harads en liten sväng. var med lollo och jossan ett tag, sen när vi skulle hem så kom dom till svartlå. vi for till brobäcken och satt där ett tag och surrade och skrattade, sen for vi upp till sågen och ja, gjorde inte så mycket. sen for dom hem :)
jag och tess for hem till mig och åt mackor och pratade och skrattade med eleonor, sen gick vi hem till tess, och nu sover hon som vanligt, haha ;)
imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, är svartlådagen iaf så ska väl dit och se om det händer nå inressant :b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0