den starka står kvar men man faller väl tillslut ner.

igår for jag och josefine till harads och köpte loka & choklad, sen ringde vi och väckte jonakim så då for vi dit och väckte viktor och nille, sen for vi iväg till campingen och åt mat :) Jocke bjöd mig och josefine på plättar! Hihi.
När vi hade ätit for vi till nå ställe jag inte kommer ihåg vad det heter, en badstrand 10-15 min från byn.
Var där ett tag och sen for vi och åkte omkring lite bara.
Halv 6 for vi hem igen, sen kom nille, viktor och jocke till svartlå, så vi såg lite tv, sen for vi iväg till byn igen en sväng och sen tillbaka till svartlå.
Gick över till Tess och spenderade hela kvällen där. Var väldigt trevligt måste jag säga, om man bortser från kvällens slut...

Nu är vi hemma hos mig iaf, Tess sover och jocke sover i rummet brevid och josefine på soffan där nere!
Får se vad som händer idag, skulle behöva ta mig in till stan men får se hur det blir.
Far nog till stugan ikväll, jag & Josefine. Sen imorgon far jag till stan och sover där för på torsdag far vi till stockholm, the voice festivalen u know! ;)
ja.. har inte mycket mer att säga!

'
jag tror aldig jag har varit så rädd förut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0