du är det bästa som har hänt mig

Igår var det svartlådagen, trodde vi. Men enligt Elsa var det byafest eller vad hon nu kallar det.. var inte där så mycket, eller ja, vi var inte där alls, körde bara förbi några gånger.
Var med theresa och moa hela dagen, gjorde inte något speciellt. For till Harads en sväng åde, sen hem igen och sov :)
Sen idag for tess på dop, så jag var hemma och satt vid datorn och for ut en liten sväng. sen kom hon hem så då for jag dit och var med hon och moa :)
vi for till korknäs och tog oss ett dopp, var kul faktiskt ;) har inte alls badat den här sommaren så..
satt där och solade ett tag innan vi begav oss hem igen.
for iväg till fotbollsplan och satt där ett tag och pratade, sen for vi hem till tess en sväng och sen gick vi upp till skolgården och satte oss där och gjorde ingenting.
Josefine, nille och jocke kom dit sen och var social med oss. så de var ju faktiskt trevligt :) att för en gångs skull få lite roligt folk till svartlåbyn, haha :b
efter det så gick vi hem till mig och ja, de blev som de blev!
har suttit och pratat och lyssnat på musik ett tag nu.. men nu har tess somnat så jag ska också blunda lite.

följer antingen med till stan imorgon eller så stannar jag hemma och far iväg och badar med josefine och jocke & nille om dom ville följa med och om någon mer ska följa?
får se hur det blir.. =)


du betyder så himla mycket för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0