du säger att kärleken aldrig var till för dig.

kom hem kring halv fyra natten till måndag, jag och josefine for till josefine och somna dirr.
måndagen for jag till anders och kolla ryggen på step in, har fått en kraftig inflammation i ryggen. så fick boka in tider hos han för han ska försöka göra det lite bättre.
sen for jag och josefine till svartlå och var där ett tag, sen for vi till harads till viktor.
såg film mest hela kvällen/natten/morgonen, tills alla somnade. jag fick sova på golvet för jag fick inte riktigt plats i soffan där josefine, mange och nille sov. ehehe (Y)
for hem en sväng på tisdagen, sen tillbaka till byn men då följde tess med också.
gjorde inte speciellt mycket vad jag kan minnas? typ såg film tror jag.. fick sova på soffan den natten dessutom ;)
for hem igen en sväng, jag färgade tess hår och vi satt och lyssna igenom massa skivor.. hehe... och sjöng som galningar! haha. kul hade vi iaf.
sen igår for vi till byn igen, köpte glass och träffa lina, jossan, tommy och kim och surra med dom. sen for vi till jimmy och värmde oss och såg ice age 3 ;b haha! sen for vi till viktor där en massa folk var.
jag var astrött, så jag skulle bara "blunda ögonen i fem minuter", sen skulle tess väcka mig men det sket hon i, haha. så sov där iaf.
varit hos anders och fått behandling för ryggen idag, nu väntar jag på bussen. får se vad som händer ikväll! :)

SKOLA PÅ MÅNDAG YEEEEEY SÅÅÅÅÅÅ PEPPPP ALLTSÅÅ!!!!!!
- tur att jag är så seriös också..





17 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0