För andra gången tappar jag kontroll, förlorar allt jag har och bara börjar om på noll.

Har inte hänt så mycket idag, for till pagla med estetprogrammet (1, 2 & 3). Helt okej.
Efter det slutade vi, första gången vi slutar hyffsat tidigt, slutade klockan 2.
Stod och surrade lite med Hossen efter skolan och sen kom kristoffer så vi gick till OK och köpte en dricka, sen gick vi tillbaka till skolan och satt och pratade med Kajsa, Amanda och Magnus ett tag.
Sen gick jag hem till Josefine och småhjälpte henne att städa, sen kom pappa så for vi hem.
Åt surströmming hos Britta & Gottner, jag och pappa med farmor & farfar. Mmmh :-)
Efter det for jag och hjälpte farmor med tvätten, sen hem och städade & dammsög.
Så nu är mitt rum snart färdigstädat, var på tiden. Gode skönt att ha ett städat rum, hehe.

Antar att det inte händer nå mer idag.
Börjar 10 imorgon iaf, blir skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0