i wont let you down

idag följde jag som vanligt med till stan, for hem till mamma och sov ganska länge eftersom jag inte hade fått mycket sömn inatt... tråkigt att sova bort hela dagen, men de var faktiskt inte meningen!
sen gick jag till tess och då kom pappa och hämta oss så for vi hem.
åt nudlar och sen for jag och tess ut och fota mera :) for till klinten, en bäck i en skog, grustaget och till sist flarkån.. var kul! :)

hände inte så mycke efter det, tess har somnat nu iaf. själv ska jag snart också vila ögonen lite, kan behövas!
min dator håller btw på att krascha, inte kul! :( har försökt rensa den, men alltså.. det hjälper inte, och nu finns det inget mer kvar jag kan radera :o skumt..
aja, godnattt!





hellre för många bilder än för lite ;)

Kommentarer
Postat av: Gabriella

fina bilder :)

2009-10-29 @ 16:36:21
URL: http://bblacksun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0