I'm here for reasons


Nu är sitter vi i bilen påväg hem. Nu är vi just utanför övik, så är bara någon timma kvar hem. Idag har vi varit i gallerian under hotellet och shoppat lite. Jag köpte mig ett par jeansleggins, ett par skor och en väska som passar bra tills skolan börjar. Sen for vi till barkarby till någon outlet, jättestort var det med bara märkes affärer. Var jättebilligt där, på en wesc affär fanns det huvtröjor för 500 kronor som egentligen kostar 1000 kronor i vanliga affärer. Men oturligt nog hade jag fått slut pengar, så det enda jag fick med mig där ifrån var 2 böcker. När vi hade varit färdigt där så for vi hemåt. Har stannat på max och ätit hamburgare och den goda lyxmilkshaken på bilden ;) aja, som sagt är vi hemma om någon timma. Imorgon ska mamma tvinga med mig till någon sjukgymnast på step in för att kolla upp min rygg som har blivit sämre. Tråkigt! :( menmen, ska antingen sova någon minut eller läsa lite nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0