vi gör det igen!

Gårdagen var verkligen jätterolig!
När vi vaknade så åt vi lite mat jag och josefine, ravioli ;) Elin hade kommit hit till svartlå en sväng också :)
sen gick vi över till theresa, och då for vi, jag josefine tess elin jocke bosse och christoffer till harads och köpte pizza, eller bosse och christoffer iaf!
När vi kom tillbaka till byn tog dom fram dodgen, så for vi in till stan en sväng, jag josse, tess, jocke, nille, kibba & bosse!
efter det for vi tillbaka till svartlå igen, men då kom vi på att det var roligare att åka bil, så vi fixade en chaufför och sen for vi till harads och hämtade viktor och sen for vi ut igen och körde runt och in till stan. Hade sjukt roligt, sjöng som galningar allihopa, ungdomarna iaf ;)
efter ett tag for vi tillbaka till svartlå igen, satt i köket och pratade osv. Björn, Johan och Niklas kom dit också!
sen fick jag jättemycket huvudvärk, så jag tog 2 panodil, men dom hjälpte inte, så då smög jag iväg och skulle sova bara ett liiitet tag, så den skulle försvinna, men slutade med att jag somna för natten, men var vaknade till liv några gånger under natten, menmen..!
kring halv åtta på morgonen gick jag och josefine hem då theresa hade gått till bussen, somnade nästan direkt igen.

idag har vi inte gjort så mycket, jag och josefine for iväg till viktor & nille och var där, sen kom Tess dit också.
sen for jag, tess och josefine in till stan, josefine packade inför imorgon och jag och tess gick på vidars och hämtade min telefon som har varit på lagning i 3 veckor, äntligen!
sen tog vi bussen hem, for till moa och var med henne. Vi satt och pratade med Anneli ett tag, spela lite spel, sen kammade vi ut theresas dreads så hennes hår såg ut som ett fågelbo, haha :p
sen spelade vi cirkus, josse & tess på ett lag och jag & moa på ett lag, kan ju bara säga att jag & moa förlorade såååå mycket, haha! vi var verkligen värdelösa, men de gjorde ingenting för vi hade så kul ändå :)
efter det så for vi hem igen, så nu sitter jag här och kollar så jag har med allting jag behöver imorgon.

Stockholm tills på måndag blir det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0