Man ser tiden är förbi, snart är det för sent, livet går fort och det är svårt att hänga med.

Imorse tog tesselivesslan sig en liten sovmorgon, tog halv tio bussen in till stan istället för moppen, skönt! :)
Gick hem till mamma och slumra till lite, satt vid datorn osv. Sen gick jag och lunchade med tessan, sen åt vi lite glass ;)
Efter de for jag hem igen och satt vid datorn åså.. gick till tess när hon slutade, satt och var social me henne och henke tills pappa kom och hämta mig och tess.
hämtade min moppe och körde hem den, gick sååååå fort... inte! haha

åt när vi kom hem, sen for vi iväg till blomgården och upptäckte att vi hade skaffat oss en kiosk i lilla svartlå? dom har tydligen nyss öppnat den, säljer godis, läsk, chips, glass osv, och småkraffs. Blev helt överlycklig, nu har faktiskt svartlå också någonting, haha. Slipper man fara till harads när man blir sugen på nå gott ;)
Sen for vi till Elsa och fikade, sen hem igen.

Jag och Tess har skaffat oss något lite annorlunda, guess what?
- DREADS!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Maria

Men söta lilla vän...

Kamma dig genast!



/Kram Maria

2009-08-07 @ 00:04:38
URL: http://marialindgren1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0