själen är svag och känner djupa sår efter alla dagar, efter alla år, jag kämpar men motståndet är för hårt.

följde med till stan idag också, for till mamma direkt och sov lite, sen gick jag ut när tess hade lunch. gick på stan och tess handlade lite saker :) sen följde jag med tessan till jobbet och gick ut och gick med en tant, ahah! ;)
efter de väntade jag på att tess skulle sluta jobba, sen kom pappa och hämta oss.
josefine följde med till svartlå idag, övningskörde hem till och med, gick bra! =) (y)
åt när vi kom hem, sen for jag och tess till våran kiosk, haha :b
hem igen efter det, sen for vi till flarkån och fotade lite, haha. var jättekul faktiskt! :)

satt nere och var social me pappa, eleonor och josefine ett tag också. sen gick jag upp och då såg jag och tess på filmen ''jag är inte butter'' - som egentligen heter ''jag är inte bitter'' , men tobbe fick för sig att kalla den för det så då får den heta så ;) haha. kul är den iaf.

nu sover tessisan som ska upp och jobba imorgon. funderar på att följa med till stan imorgon, måste ändå hämta ut mina pengar på banken så..
aja, får se hur jag gör!





Kommentarer
Postat av: Gabriella

fina bilder :)

2009-08-07 @ 01:03:59
URL: http://bblacksun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0