sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

I helgen så sov jag, tess och josefine i harads hos virror :)
var fest fre-lör, tror nästan alla var där? haha. Kul var det i alla fall!
For till stan på söndag i alla fall, jag och josefine såg film åde, och sen sussa vi.
Skolan började som sagt igår, nervöst var det ohja! men var faktiskt inte lika hemskt som jag hade förväntat mig, menmen.
Klassen funkar fint, och estet verkar ganska kul ändå.
Dock tråkigt att alla börjar typ 10 och slutar vid lunch eller 1-2 tiden varje dag förutom vi som börjar 9 och slutar fyra. den enda linjen som slutar fyra! :/ aja...
sov hos josefine igår igen och sover här idag också!
psuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0