The voice


Ja, kvällen slutade väl inte som planerat, men var ändå så himla kul att vara där! Först for vi iväg och åt, jag åt en grekisk sallad, asgott! Sen for vi till the voice. Jag såg inte så mycket men lite grann för det mesta, aja, så är det när man är kort ;) självklart hade det inte blivit bättre i ryggen och benen kändes som stela spaghetti, så fick sitta ner på backen då och då om jag skulle orka. Men trots allt sånt var det ändå värt det. Mot slutet, då det var ca. 45 min kvar, så ser vi hur det kommer en massa panikslagna människor som springer ifrån området. Så vi hakar självklart på eftersom att det första jag tänkte var att det var skottlossning på gång. Så jag, mamma och josefine sprang som galningar från stället, sen när vi hade kommit till nk väntade vi på wille och ola som kom dit. Det var tydligen någon som hade släppt ut tårgas där, var ju obehagligt för det började sticka mycket i halsen av det märkte vi. Men är inte farligt om man släpper ut det utomhus, men var ju som ändå obehagligt när alla människor blev i panik. Tydligen så hade en kille blivit påkörd när han sprang där ifrån.. Menmen, hände inget farligare än så, for hem direkt efter det, så vi missade danja som josefine var så glad över att få se :( har sett madagaskar 2, sen spelade jag och wille kort. I morgon far vi hem iaf. Men nu ska jag försöka sova. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0