tralalalalalala

Gick till fem i fredags, drygt!
efter det drog jag till josefine där viktor och jonakim också var. vi for till markus där han, daniel, jonas och markus syrra var.
efter det drog jag hem till josse, sen till daniel, markus och jonas, men sen for markus och daniel på bränna så då for jag och jonas till josse, där jocke, mats, erik, linax2, viktor och josse var, sen kom linus & degen förbi en sväng också.
när alla hade farit gick jag och la mig, sen upp klockan 8 eftersom att jag hade skola i lördags ;) haha, usch säger jag bara! aja, sjöng på osv, sen for jag hem en sväng, sen tillbaka på konserten och efter det hem till josefine.
var lite fest där igår åså, hyfsat mycket folk där ett tag.. menmen, var inte så jättekul om jag ska vara ärlig, alla drog till bränna sen men josse och mange stanna hemma med mig, så vi såg film och sen somnade vi.

mamma kom och hjälpte josefine med städningen idag, jag vaknade självklart typ, halv 9 imorse. har bara legat och sett svenska filmer hela dagen. nu är vi hos mamma och har precis ätit.
nu ska jag lägga mig på spikmattan och slumra lite kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0