You said you'd never leave, look what you've done to me. Left here, broken.

Helt okej med skola, estet är kul än så länge :)
Tvåorna lekte med oss ettor idag, haha.
Blir insparksfest på lördag, estetfest. Dock är det ju bodencruising på lördag också, så ska försöka hinna allt, hehe. Lycka till då.
Lunchade med syster på opalen idag, gödans!
Sen efter skolan for jag och tess på coop en sväng och sen for jag hem till svartlå.
Har rensat min dator hela kvällen, har ju köpt en extern hårddisk om jag inte har nämnt det? På 1000GB iaf, så det är ju bra. Ska formatera om datorn också så den blir bra igen :)

Annars då.. Händer inte mycket.
Allt är väl helt okej, typ.
Äh.
12 dagar kvar.


en liten cover


orginalet, som är bäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0