*******

så mycket å stå i nu så där innan jul :) haha..
igår for jag en sväng på stan, hittade kristoffer på gallerian, så följde med han, christian och markus på romeo och åt lite, adam kom också förbi. Så vi satt där och bara tog det lugnt ett bra tag, sköönt!
Efter det kom theresa in till stan, så vi for och flängde omkring lite överallt, sen for vi och sola solarium och efter det for vi hem till josse och slinga mitt hår.. taack!
låg och såg film hela kvällen och sen somnade vi.
Idag for vi också ut på stan och gick runt i affärer, for och solade idag igen, haha! Har faktiskt blivit lite brun :)
Efter det for vi och köpte slingfärg, tess hjälpte till att dra ut slingorna men sen var hon tvungen att fara, så jag fixade i färgen själv, och ja de blev väl ändå helt okej!
Råkade klippa mitt hår litegrann också, haha..

For och fixade sista julklapparna med josse och sen for vi till svartlå.
Har spelat nintendo wii hela kvällen som pappa har köpt, såå kul! :D
Näämen.. nu ska jag gå och duscha,
God Jul då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0