high on life

Tjolahopp!
Slutade tidigare idag från datan, så for där ifrån kring 1 tiden.. skönt!
Hade bokprov i svenskan idag, gjorde mitt bästa men tror inte det blev så bra om jag ska va ärlig.. hade glömt boken som jag hade läst hemma så kom typ inte ihåg någonting, så jag tog en annan bok jag hade läst förut, det fattas en tärning.. det blev nog min räddning, annars hade det blivit ig-----, minst!;) har jag tur så får jag G nu iaf, haha.
Ska fara och träna på nå tag, skönt. Är pepp, haha!
- Mitt mål är ju att kunna göra armhävningar med en arm, hahahah!
Nämen, ska träna i nån timma och sen ska jag hem till byn, blir nog skönt.
Jaja.
Hej!


Kommentarer
Postat av: måns erkers

Äntigen en kille som bloggar!

Läs min ganska svårkategoriserade blogg som ändå innehåller samma som alla andra! En 18årig killes liv med flickvän, kompisar, fester och andra saker som t.ex MTV jobb!

2009-12-10 @ 09:39:13
URL: http://erkers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0