nattvaka

nu var julen över då, haha..
det här är ungefär det jag fick (lär säkert glömma nå);
* Parfym (britney spears midnight fantasy)
* 2000 kr
* Choklad
* Soptunna till toan (som jag fortfarande ska göra om.. nångång)
* Bed Head shampoo, balsam och nå klet man ska stoppa i efter
* Massage-grej
* Strumpor
* Tatuerings-bok
och ja.. sen kommer jag inte på nå mer, men nånting mer var det.. aja :)
är jätteglad för klapparna i alla fall!


Dom senaste dagarna har jag bara suttit i svartlå, varit med tess & moa och spelat sjukt mycket nintendo wii, haha. Har så jävla mycket träningsvärk i armen, kan knappt röra den;)
Aja.. ikväll ska jag se till så jag har packat med mig allt till thailand åsånt.. sen blir det att vara vaken hela natten också, och hela dagen imorgon, så jag kan sova mig genom hela flygresan.. (tror jag är lite flygrädd om jag ska vara ärlig, fast det känns inte som det nu men, haha).

Jaja, kommer sakna alla här hemma så mycket, speciellt syster, pappa och vesslan.. :/ men ska försöka shoppa en massa fina saker åt dom och hoppas dom förlåter mig även fast jag lämnat dom här i kylan;)
Jaja, har inget mer att säga.. ska försöka hitta nån dator där i thailand så jag kan uppdatera er lite här på bloggen, :) lär nog mobilblogga en del kanske..
PUSS&KRAM!






passar på att lägga upp lite bilder nu när jag för en gångs skull bloggar, haha:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0