nu är det jul igen

fattar inte att det bara är två dagar kvar till julafton.. helt sjukt vad tiden går, nyss vare ju sommar å allt!
far till thailand om fem dagar dessutom, börjar bli lite nervös eftersom att jag inte är så förtjust i att åka flygplan... :( men ja, ska försöka sova mig igenom hela resan, haha.
funderar på att dra ut på staden en sväng med mig själv och handla nå sista julklappar, (har inte köpt en enda julklapp)
somnade halv sju igår, förstår inte hur fasen det gick till men var gode trött, så är ganska utvilad idag och det är ju alltid bra, första gången på länge haha..
jaja, ska nog bege mig nu.. ska nog göra nån slinga i håret också nu inför thai, bara för att typ. Hehe!

- gammal bild, men ska försöka slinga håret sådär ungefär


BTW - nuuuuu har vi jullov tjallalalalalala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0