stamp on the ground

hjeeeeeeeeee!
here i am, världens bästa bloggare ;-) hehe..
fan, har typ glömt bort hur man skriver? haha, aja..
idag har jag vart i skolan (fick skippa engelskan idag, så slutade lite tidigare), sen for jag, kristoffer och christian på stan och gjorde ungefär ingenting, sen for jag till josefine en sväng, sen till mamma och förde över några låtar på mobilen som jag kan lyssna på när jag ska träna:))
är helt hyper, kan bero på att jag har druckit kaffe och tagit en koffeintablett, haha, men det behövdes, är så slut hela tiden så annars hade jag nog aldrig orkat träna, men nu!
farfar kommer och hämtar mig om ca 7 minuter och skjutsar mig till träningen, sen blir jag väl där ett tag och sen vet jag inte riktigt vad som händer.. får se! blir i stan iaf.
jaja, nu orkar jag inte skriva mer!:)

grattis Ivan som fyllde 20, och grattis Erik, Josefina, Saga & Mattias som fyller år idag! :)


Kommentarer
Postat av: Josse

Tack elinaaaa ; )

2009-12-26 @ 20:22:32
URL: http://josefinacyreus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0