inget kommer ändras, det är nått som är säkert

for in till stan idag med pappa & eleonor och besikta bilen, sen hem till systers lägga och tog det lugnt tills theresa sluta jobba.
sen gick hon, jag och nina på stan en sväng åde :)
efter de for jag och tess hem till svartlå, hem till mig och åt rostbiff med pommes och beasås, namnam! spelade en omgång crocket med pappa och eleonor sen, för dom tvinga oss! haha, men måste erkänna att det faktiskt var lite roligt, jag vann ju ;b
var med moa sen, vi gjorde väl egentligen inte något speciellt, haha.. men var ju kul iaf! =)

nu ligger vesslan och sover ;) hon ska ju jobba imorgon så.
har lovat att följa med henne imorgon på morgonen in till stan, blir lite kämpigt, haha. men äh, kan ju bara fara till josefine direkt och sova lite där så det är nog inga problem!
ska hämta ut mina pengar på banken imorgon har jag bestämt mig för iaf, är visserligen bara 200 kr, men är helpank nu så det är mycket för mig ;)

aja.
de var allt för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0