okej.. jag är sämst

Jag måste nog erkänna att jag inte är världens bästa bloggare..
Men jag har inte riktigt tid, har ju varit i stan för det mesta och som sagt så har ju inte josefine något internet.
Aja, nu bloggar jag i alla fall även om jag nog inte har något vettigt att säga.
Har varit vaken sen där vid 6-tiden trots att jag börjar 20 över 12 idag, men jag kan inte sova! Får nästan lust att lappa till mig själv.
Kommer vara galet trött innan dagen är slut känner jag..
Men men, å andra sidan så slipper jag stressa idag!

Far och tränar på Step In i eftermiddag/kväll någon gång. Så jobbigt men ett måste..
Tränade ju bara 1 gång förra veckan pga att mitt ben hade "vikt" sig ett flertal gånger, så for på sjukan i fredags för att bli röntgad över precis hela benet. Ingen visste dock vad vi skulle göra efter röntgen eller vem vi skulle träffa, så efter mycket gorm fick vi träffa en doktor som informerade om vad som var fel, det lät på klarspråk ungefär såhär "du har ingen kommunikation från benet till hjärnan (eller om det var tvärtom eller båda?)" vilket innebär att ibland när jag går hinner det inte koppla till hjärnan så då faller jag ihop? Haha, eller något liknande..

Jaja.. Blev ju ett hyfsat ointressant inlägg!
Tack & Hej.

Kommentarer
Postat av: gabriella

jag träffade dig tjooohooo!

2009-11-12 @ 21:58:11
URL: http://bblacksun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0