Dator-självmord

Okej... Min dator har nog bestämt sig för att jävlas med mig, eller så har den helt enkelt dött! Den är i alla fall trasig, hur seg som helst och stängs av helt plötsligt med jämna mellanrum. Surt. I alla fall, dagen har väl inte varit den livfullaste jag har varit med om.. Först var jag på step in och träna (upptäckte att mitt opererade ben bestod av noll muskler), lunch på opalen, barnvakt åt pauline och sen hem. Tess och moa kom över så vi har trallat på och gjort i stort sett ingenting. Dom somnade till en film där vid 11-halv 12 tiden, så har legat och vilat (förstår inte varför jag inte lika gärna somnat jag med?) och slösat upp massa pengar på att sitta på internet via mobilen. Imorgon ska gallerian invigas, är väl bland det största som någonsin hänt i boden, Haha. Ska dit i alla fall och se om jag blir besviken - antar att många lär ha höga förväntningar på gallerian. Aja, nu är det väl dags för mig att också somna in. God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mkt !! :D

2009-10-29 @ 11:38:43
URL: http://ainariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0