fuskis

Min hunger försvann aldrig igår, så jag fortsatte äta som en galning, ungefär tills jag gick och la mig.
Farmor hade gjort en sån god räksoppa som jag åt, en GI-soppa som vi får äta fast vi egentligen inte får äta för det är morötter i den...? Som är icket godkänt inom GI. Så ja, jag fuskade faktiskt, men det var väldigt gott att fuska ;-)

För att förhindra att jag skulle vara lika hungrig idag som igår bestämde jag mig för att stiga upp klockan sex med pappa & josefine och äta frukost, ägg & bacon.. inte speciellt gott om jag får säga det själv eftersom jag inte är så förtjust i något utav det... Men men, gick och la mig sen igen efter frukosten, sov sådär lagomt till lunch då jag åt GI-fusk-soppan. Och jag känner mig faktiskt mätt? Har lite ont i magen också.. men det går väl över!

Har precis duschat, nu pratar jag i tlfn med Tess, hon kommer till Svartlå idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0