Korvnöjen

Idag var det en big day for Boden må jag säga. Visste inte ens att det rymdes så mycket folk i Boden på en och samma gång, men det var ju nästan på gränsen att det inte gjorde det!
For till gallerian vid ett tiden någon gång har jag för mig. Var krökfullt med folk överallt, inte kul..
Tittade runt i några affärer och sen for jag och josefine till korvmojjen och åt lunch med mamma & mormor.
Efter det gick vi till Parelle, någon smink affär, och jag köpte en massa penslar & sånt gorm och sen gick vi till coop och köpte hårfärg.
Elin och Sofia kom förbi till josefine och då färgade Elin håret på mig och josefine. Blev nöjd med färgen! :)

Efter det kom pappa och hämtade oss, sen har vi inte gjort så mycket ikväll.
Jag och Josefine såg nyss en film som nog var en av dom bästa jag sett! Butterfly Effect hette den, rekomenderar den starkt!

Väntar mig en Tess som lär komma snart, hon ska sova här tror jag :)
Imorgon ska jag in till stan igen, för måste till Step In och träna..
Jaja.

Här är en bild på hur det såg ut i gallerian under dagen.


Bilden är tagen från hemsidan.

Kommentarer
Postat av: Anni

´mycket folk!

2009-10-31 @ 17:59:13
URL: http://annizplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0