mat mat mat mat mat

Idag har varit som alla andra dagar fast lite annorlunda!
Farmor & Farfar är på besök så jag har haft sällskap under dagen.
Var jätteskönt väder ute idag, jag och farmor satt på altanen och löste korsord och jag kan faktiskt säga att det är det roligaste jag har gjort denna vecka, tro det eller ej! Var i alla fall mysigt och skönt att få lämna soffan ett tag.

Britta & Gottner har också varit på besök, även Yngve en liten stund.
Och en sak... jag har varit hungrig hela hela dagen, man ska ju inte äta överdrivet mycket när man kör med GI, bara normala portioner 3 ggr/dag, men jag kan säga att jag inte har gjort det, jag var för hungrig för det.
Meen, nu har jag äntligen fyllt tomrummet i magen och känner mig mätt för första gången idag.
Förhoppningsvis går det lättare att släcka hungern imorgon.

Är väldigt trött i kroppen och huvudet, känner mig nästan sjuk.. Men kollade i GI-boken och där stod det att man kan få abstinens den första veckan om man slutar hastigt med kolhydrater, så kan nog vara det. Menmen, den försvinner, är inte så farligt.

Aja, nu ska jag återgå till min nya bästa vän - Tvn!


Kommentarer
Postat av: gabriella

<333

2009-10-01 @ 23:33:23
URL: http://bblacksun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0